Jeżeli ktoś siedzi w branży e-commerce, lub sam prowadzi biznes internetowy i nie zna studia Design Cart, to myślę że przy okazji artykuł ten, oprócz niesienia czystej informacji, zachęci czytelnika do bliższego poznania tej firmy. Design Cart to studio programistyczne, webdesigner’skie zajmujące się tworzeniem sklepów internetowych, głównie tych dedykowanych, wyposażonych np. w rozbudowane konfiguratory produktów.

Jeżeli ktoś siedzi w branży e-commerce, lub sam prowadzi biznes internetowy i nie zna studia Design Cart, to myślę że przy okazji artykuł ten, oprócz niesienia czystej informacji, zachęci czytelnika do bliższego poznania tej firmy. Design Cart to studio programistyczne, webdesigner’skie zajmujące się tworzeniem sklepów internetowych, głównie tych dedykowanych, wyposażonych np. w rozbudowane konfiguratory produktów. Tak było do dzisiaj bo od października studio poszerza swoją ofertę o pozycjonowanie sklepów internetowych. Z wstępnych informacji jakie udało mi się uzyskać wynika że będziemy mieli do czynienia głównie z jakościowym pozycjonowaniem opartym głównie na wartościowych treściach. Sklepy internetowe będą wyposażane w merytoryczne teksty występujące i na sklepowym blogu jak i na kartach produktowych. Z tej informacji można już wywnioskować że studio zamierza rozprawić się z cały czas dobrze mającym się standardem w Polsce, brakujących lub powtarzających się opisów produktów w sklepach internetowych.

Powtarzające się treści na stronach internetowych są weryfikowane i oceniane przez algorytm Google Panda. Obniża on pozycję stron internetowych które posiadają kopie treści. Swego czasu, dokładnie w 2012 roku algorytm ten zebrał ogromne żniwa, głównie właśnie wśród sklepów internetowych. To właściciele sklepów internetowych mieli tendencję do zamieszczania produktów bez opisów lub wklejano ten sam opis do wszystkich produktów z danej kategorii. Proceder ten nie co skrócił się ale mimo wszystko jest dalej żywy.

Design Cart na swój główny kanał obrał artykuły sponsorowane. Po tym kroku można się spodziewać dwóch rzeczy. Pozycjonowanie sklepu internetowego będzie znacznie droższe, ale i dużo skuteczniejsze. Pozostałe media będą jedynie służyć do dywersyfikacji linków. Dostarczanie nowej usługi jest związane z duża ilością zapytań klientów firmy i wykrycia sporej ilości oszustw.

„Zgłaszają się do nas nasi klienci, którzy płacili firmom pozycjonerskim, które to z kolei kompletnie nic nie robiły, a pobierały opłaty. Nasza klientka miała taką sytuację że podpisała umowę z firmą z Hamburga na roczne pozycjonowanie sklepu internetowego. Okazało się że firma napisała, w pierwszym miesiącu trzy artykuły, a w kolejnych kompletnie nic nie robiła. Brak linków, nowych treści. Pozycje ani drgnęły. Po trzech miesiącach gdy nasza klientka chciała zrezygnować z usług firmy okazało się że jest związana toksyczną umową, według której i tak dalej, do końca okresu jej trwania musi płacić wynajętej firmie.”

– wyjaśnia jeden z pracowników, który odpisał na mojego maila.

Na razie, na stronie oficjalnej studia nie znajdziemy żadnych informacji dotyczących cen nowych usług. Znajdziemy jedynie informacje dotyczące samego pozycjonowania sklepów internetowych (zobacz ofertę). Nie mniej życzę firmie powodzenia i szlifowania razem z innymi porządnymi agencjami SEO nowych standardów dotyczących jakości.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj